Pages

Thursday, November 19, 2009

welcome back

semalam aku ke campus. amik result. ramai sangat orang. sesak macam biasa. fakulti aku penuh dgn org yang menunggu giliran untuk amik result masing2. aku dari Seremban rushing2 naik ktm, teksi sume, sampai2 je da lunch break.babi. penat je. tp nasib baik aku sampai2 je first thing that calms me down is aku nampak Mirol, Wok dan Fatin Sue. aku excited. lame tak jumpa. then sebab lunch break, kitorang pon pergilah minam2 kat Ali jap. pastu, dah abes lunch break, aku dan Syafika bersama Eiqa pergilah ke campus dgn cuaknye nak amik result. damn. kene amik nombor pulak. lame douh nak kene tunggu. kat luar tu, aku dengan eiqa sebok dok kire2 possibility pointer aku brape. maklumlah. cuak pnye pasal kan. tak confident langsung aku akan dapat brape. paling aku cuak subjek Intro to IT in education dan Islamic studies. mcam fail je.ish.
tunggu.tunggu.tunggu.
yess! my turn!
masuklah dalam bilik tu.
tunggu.dan tunggu.dan tunggu.
Najihah Roslan.
man, cuaknye.brape lah aku dapat kan.
*awak pergi kat account department pastu active kan ID.
sial. aku ingt da siap da sume. aku dengan muke sabar pegilah acc department dgn eiqa. peh, ramai sial orang. dgn budak2 PTPTN lagi. budak private lagi. ni lah masalahnye kalau masok universiti swasta yang tak maju. huh.
amik nombor lagi.
tunggu.tunggu.tunggu.
babi. dah 15minit aku tunggu. spatutnye lane aku tak lah ramai orang.
so aku pon cutting jela. rupenye nombor yg aku dapat tadi dah lame da lepas. siot je wey. seb bek abg tu buat aku punye kejap je.
gerak lah balik untuk g amik result. malas aku nak amik nombor. aku terus masok je dlm bilik tu.
Najihah Roslan.
dupdapdupdap.dupdapdupdap.
yess! aku pass. 3.04.
it was okay lah kan? untuk first sem. ok je tu.haha
aku pon keluar dengan muke senyum2 kambing.
thanks eiqa.kau buat aku confident.
then, aku tau2 je mentor aku lak sakit. so dye kene balik awal.
damn. aku tak buat registration lagi ni.camne douh?kene datang jumpe dye hari Jumaat pulak. the only day.weyy, aku balik hari kot.
Alea pulak datang. kesian dye tak bwk ID.
then aku balik rumah, kene pumpangpumpang sume, pegi pasar malam dengan ayu dan ajik.
cendol.cendol.cendol.*yummyyy*
ayu belanje kitorang Mekdi wey. *muahmuah ayu*
balik tu, aku tido awal. tp terbangun kul 11.30mlm.
tau2 je free call aku da abes. damn. takpelah. what to do. tido lagi bagus.

kat campus semalam, aku nampak. tp aku buat2 tak nampak.slalunye, kalu dulu, time kawan2 dulu, bile nmpak aku je, mesti dye ketuk pale aku. saket. tp tu mmg dye. tp skang, GO TO HELL. aku tak maafkan kau mr.K. the lies aren't acceptable.

addition:
big clap for my classmates yg dapat Dean's list. *bangge la tu amir*

4 comments:

  1. i x nk ckp ngn dye 1 jam
    hahahahahahahaha

    ayat yg i sllalu gne bile tau dye dpt result mantop
    haihzzzz

    ReplyDelete
  2. perghh result ang power jugak! :DD
    congrats

    ReplyDelete
  3. jiha: haha. sejam je kan. sempat tido jap. ahah

    yon: tengkiu2. tp tak dpt dean's list. so tak terer ok

    ReplyDelete
  4. yeah!
    jiher dapat result baguss!
    aku konpem mesti kau bangge kan?
    aku pn yumpang hepi weyh..
    =)

    ReplyDelete

thank you for dropping comments ;)