Tuesday, July 28, 2009

fucking exam

very stressful.

belum exam lagi dah stress.

its all about the examination fees.

ape punya tempat daa. org nak bayar kan, kau layan la elok2.

da ar aku nk bayar duit exam, kau nk kecoh2 plak. tonang yo la. serabot sial.

maybe sbb ni my first sem kan. macam bodo.



**getting addicted to these songs: horse by the sigit and classico by tenacious D






Sunday, July 26, 2009

gather again

best friends:(from right) yaya,nana,jiji,fifi,zizi,rara
venue: nameless studio, senawang
time: 4.30 ptg

its been a very long time since the six of us tak berkumpul lepak2 same2. sumpah rindu gila babi sial kat diorang. tengahari tu, sedang2 aku kebosanan online, zizi msg kate nk pegi jamming. alang2 tu aku mmg nk jamming dgn bandmate aku, so aku pon follow la zizi skali. of course zizi bwk rara kan. rindu sial dak kecik ni. lame tak jumpe. then sesampai kat nameless rase mcm dulu kala. sgt lame sial tak jejak kaki kat nameless n tgok diorg jamming. as usual, diorg main lagu feveret lah kan. and im so happy to hear it :)
at last aku dengan yaya dah berbaik semula. thanks to fifi.hahaha. so then turn aku jamming dgn bandmate ku. diorg sume pegi minam kat senawang.
that night, around 9 pm kitorang pegi ijan burger. borak2, gelak2, cakap2. tapi rara takde. dak kecik kan.aha.
suddenly Pie dtg. dgn cousin dye. sgt happy :)
kitorang balik around 12am mcmtu. then pegi uma ame kejap. nk amik cd. borak2 tanye khabar, then balik.
mlm tu aku tido uma nana. rindu sial da lame tak tido uma dye. kitorang ber web-camming dgn zizi . then picture-whoring plak. blaja main guitar la,romen2.hahahahha.
sgt suke detik ini. walaupun sekejap,tp aku amat menghargainya :)

Wednesday, July 22, 2009

happy



rindu kat zizi ngn fifi dah kurang!
diorang datang Shah Alam douh!!!
aku macam terharu gila babi!
sumpah!
hahaha. sayang korang lebey. terubat la jugak rindu aku kat korang kan.tenkiu sangat2!



Sunday, July 19, 2009

18 july 2009











community work.
sek. keb. seksyen 18, Shah Alam.
time: 8.00 am till 2.30pm
lunch:kfc!

this is hasil kerja me,mira,fatin and alea!

it was fun,though very tiring activity.

then i went to extreme park. mahu tgok member,Evidence speaks(www.myspace.com/evidencespeaks) and street monkey(www.myspace.com/str33tmonkey). tak sempat tgok evidence tapi street monkey was superb beb! haha.cayalah korang. :)


Tuesday, July 14, 2009

sayang, i love you.please dont leave me.

seriously i was like so fucking worried when you weren't here by my side

i search all over the place just for you

i called you so many times,but you didnt pick up my calls

i wad so fucking worried if something happen to you


what if someone has took you away from me??


i cant accept that


no.i'll not happen to me. so then i asked some people, who might know the right person who i could contact you and find you.


and yes, i was glad that i found you still save in the cab


handphone ku yang ku sangat sayang.


im so sorry that i've been very stressful lately and you are not being used properly and i know you feel abandoned but please forgive me. i'll not ignore you anymore. i love you so much.



(handphone tertinggal dalam cab. tu je cerita nya)

Monday, July 13, 2009

again, gojes!

she is so fucking damn rude!
and how dare she said to the whole class that we're stupid in front of the lecturer???
idk why she was so fucking emotional.
padahal macam takde benda sgt pon kan. she's make it even worst la, gila!
who are you to call us stupid??
u lagi laa stupid for being so fucking childish in the class.come on la.this thing can be settled in nice and smoother ways, not by scolding and saying bad words to your own classmates.
and now look what you've done???!
you dont have to pretend that you're so fucking good in front of the lecturer padahal kau mmg mcm biatch.
idk why but now im starting to hate you even more. and yea,i'm ignoring you.
kau pon perasan kan

nice advice from me,gojes;
-go and seek for miss ****'s apology.
thats what i hope from you
(kire baik aku still panggil kau kawan aku kot?)

Monday, July 6, 2009

shopping

I used to like you.
but now i hate you.
so much.
so aku shopping. lepas habis kelas.

lupekan kau.forgetting you.get rid of you in my life.
and thats it.ITS WORKING!

thanks girls for cheering me up today :)


THANK YOU FOR BREAKING MY HEART.