Pages

Sunday, July 26, 2009

gather again

best friends:(from right) yaya,nana,jiji,fifi,zizi,rara
venue: nameless studio, senawang
time: 4.30 ptg

its been a very long time since the six of us tak berkumpul lepak2 same2. sumpah rindu gila babi sial kat diorang. tengahari tu, sedang2 aku kebosanan online, zizi msg kate nk pegi jamming. alang2 tu aku mmg nk jamming dgn bandmate aku, so aku pon follow la zizi skali. of course zizi bwk rara kan. rindu sial dak kecik ni. lame tak jumpe. then sesampai kat nameless rase mcm dulu kala. sgt lame sial tak jejak kaki kat nameless n tgok diorg jamming. as usual, diorg main lagu feveret lah kan. and im so happy to hear it :)
at last aku dengan yaya dah berbaik semula. thanks to fifi.hahaha. so then turn aku jamming dgn bandmate ku. diorg sume pegi minam kat senawang.
that night, around 9 pm kitorang pegi ijan burger. borak2, gelak2, cakap2. tapi rara takde. dak kecik kan.aha.
suddenly Pie dtg. dgn cousin dye. sgt happy :)
kitorang balik around 12am mcmtu. then pegi uma ame kejap. nk amik cd. borak2 tanye khabar, then balik.
mlm tu aku tido uma nana. rindu sial da lame tak tido uma dye. kitorang ber web-camming dgn zizi . then picture-whoring plak. blaja main guitar la,romen2.hahahahha.
sgt suke detik ini. walaupun sekejap,tp aku amat menghargainya :)

3 comments:

thank you for dropping comments ;)