Friday, September 18, 2009

counting the days before Raya

awal pagi lagi dah dengar jeritan dan laungan nama ku di rumah. adooiiiii
kena siap2 mandi2 berus gigi sume
semangat betul mak aku ni nak pegi shopping raya. lek lu. sap kok lu. pagi ni bai.
so terpaksa lah bersiap2. bukan ke mana pon. pegi parkson je. kecoh. ape ade douh kat sane? last2 dari nk beli baju melayu jd baju lain pulak. hish.
then pegi la zulda masri konon nk beli baju kurung aku. testing punya testing, tak bes la, buruk la bagai. so tak beli la langsung. bosan da ni.
seb bek ajik msg ajak kuar. buka ngn diorg skali. ajik dari 'KL' terus amik aku kat rumah. lame sgt ajik ni. hahaha.
pastu amik ayu ngn rais, then pegi JJ. rais ckp nak beli baju, tp aku ngn ayu gak yg beli.
then sempat ktorang shopping donut kat big apple. sodap. haha.
kuar2 JJ da kul 6. peh awal lagi ni, kate ajik.
tengok2 jam. sampai kat town sbn je da kul 6.30. mane sial nak buka puase, tanye sume org.
7 kedai makan telah pon kami pergi, tapi masih tak dpt mkn lagi. seb bek ade donut, so mkn jela donut kan. akhirnye, disebabkan selera yg sgt besar utk mkn lamb chop, ktorang pon singgah je ar Azhar Maju. mapley jugak jadi pilihan. seb bek ade lamb chop, kalu tak mmg aku bakar kedai tu.
hahaha

3 comments:

  1. i went to Zulda Masri too, for some last minute wardrobe malfunction. haha. selamat kedai tu buka on raya eve! :)

    ReplyDelete

thank you for dropping comments ;)